Dominion Experts bestaat 5 jaar! Dat verdient iets speciaal !
Wat dacht iedereen van een weekendje Venetië? Dat was snel beslist!

We vertrokken vrijdagochtend 14 september richting Verona. Na wat vertragingen met onze vlucht kwamen we aan in ons hotel in Verona. Lunchen, kamers inchecken en wegwezen.
Het reisbureau had voor ons een bus gereserveerd voor de komende 3 dagen. Het klikte meteen met onze chauffeur Francesco.

Dag 1 was een sfeervol bezoek aan de stad Verona. Onder een stralend warm zonnetje gingen we op pad om deze Romeo en Julia stad te ontdekken. Tussendoor een verfrissend drankje op Piazza delle Erbe en de toon was gezet voor deze 3-daagse. Francesco bracht ons terug naar ons hotel voor een lekker diner. Afsluiten werd natuurlijk gedaan in de bar.

Dag 2 was iedereen vroeg uit de veren voor een bezoek aan Venetië. Busreis van Verona naar Venetië, Tronchetto voor de overzet naar het Piazza San Marco. Wat een bedrijvigheid om 10u ’s morgens in Venetië! We zijn hier duidelijk niet alleen, maar Gids Elisabeth staat klaar om ons de interessantste en mooiste plekjes van Venetië te laten ontdekken.
Lunchen doen we naast het Canale Grande maar eerlijk is eerlijk, dit restaurant was niet de topper van het weekend. Dus snel naar de plaats waar de gondels op ons wachten voor een boottochtje op de kanalen. Een must voor elke bezoeker aan de stad. Hierna was er nog freetime voor iedereen om de stad verder te ontdekken op eigen tempo.
De overzet brengt ons netjes op tijd terug naar onze trouwe buschauffeur voor de terugreis naar het hotel. Op de bus zit de sfeer er goed in, Venetië heeft menig zangtalent losgemaakt!
Moe maar voldaan zit iedereen aan het diner om nadien verder te zingen in de bar.

Dag 3 gaan we op ontdekking richting het Gardameer voor een bezoek aan Sirmione, waar we opnieuw gezegend worden met stralend zomerweer. Sirmione is een prachtige stad, iedereen begint te dromen van een langer verblijf hier aan de waterkant.
Na een afsluitende lekkere lunch in een leuk restaurantje in Sirmione staat jammer genoeg Francesco al klaar om ons naar de luchthaven te brengen.

Deze 3 dagen zijn zo om gevlogen! Het was absolute fun! Het was prachtig, leerrijk, adembenemend, lekker, zonnig, leuk, … Er werden op weg naar de luchthaven al volop plannen gesmeed voor een volgende event!